Web Design: Η δημιουργία της ιστοσελίδας (web design) είναι το πρώτο και ίσως το πιο σημαντικό βήμα για την παρουσία σας στο Internet. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι όμορφη (καλή αισθητική), λειτουργική, φιλική προς τον χρήστη και τις μηχανές αναζήτησης (seo friendly & web standards, responsive design) και να αναδεικνύει κατάλληλα το προϊόν ή τις υπηρεσίες της επιχείρησή σας.
Σχεδιασμός – Δημιουργία Ιστοσελίδας
Καθώς στην εποχή μας το internet γίνεται όλο και πιο κυρίαρχο ανάμεσα στα μέσα διαφήμισης και επικοινωνίας, είναι πολύ σημαντικό για μια επιχείρηση / εταιρεία ή ακόμα και για κάποιον ιδιώτη (π.χ. συγγραφέα, φωτογράφο, αθλητή κλπ.) να έχει μια σωστή και πληθωρική παρουσία σε αυτό το μέσο. Δηλαδή να έχει ένα καλαίσθητο, λειτουργικό αλλά και ξεχωριστό website.
Δικός μας στόχος είναι να σας δώσουμε αυτή την απαραίτητη παρουσία λαμβάνοντας υπ’ όψη το προφίλ και τις ανάγκες της εταιρείας σας και υιοθετώντας το αντίστοιχο στυλ που θα σας ταιριάζει και ταυτόχρονα θα σας κάνει να ξεχωρίζετε από άλλες παρόμοιες εταιρείες.
Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να ολοκληρώσουμε σε εύλογο χρονικό διάστημα την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, έχοντας πρώτα καθοδηγηθεί και ενημερωθεί από εσάς για το τι ακριβώς θέλετε να προβάλλετε και με ποιον τρόπο. Πιστεύουμε ότι η αισθητική παίζει κυρίαρχο ρόλο στην κατασκευή μιας ιστοσελίδας δεν πρέπει όμως να παρεμποδίζει τη λειτουργικότητα και την ευκολία χρήσης της.
Ανάπτυξη – Προγραμματισμός Ιστοσελίδων
Η Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών (Web Development) είναι το επόμενο βήμα μετά το Web Design οι οποίες θα σας βοηθήσουν στο να επιτύχετε το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος σε ότι αφορά την προώθηση της επιχείρησης σας μέσω του internet.
Μιλώντας για Web Development θα μπορούσαμε να αναφέρουμε μερικές εφαρμογές, όπως το e-Commerce (e-shop, e-banking, B2B, B2C), Συστήματά Διαχείρισης Περιεχομένου (Content Management System – CMS), Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Επαφών (Customer Relation Management – CRM) ή ακόμα πιο εξειδικευμένες εφαρμογές του όπως Online Booking Συστήματα για ξενοδοχειακές μονάδες, κρατήσεις εισιτηρίων κλπ.
Τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει κάποιος εφαρμόζοντας κάτι από τα παραπάνω σίγουρα δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά. Λάβετε υπόψιν σας τα παρακάτω: Για παράδειγμα ένα Συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (Content Management System – CMS) είναι ένας τρόπος με τον μπορείτε να κρατάτε ενημερωμένο το site σας κάθε στιγμή χωρίς να χρειάζεται εμείς να επέμβουμε.
Κείμενα, φωτογραφίες, ανακοινώσεις, στοιχεία επικοινωνίας και άλλες χρήσιμες πληροφορίες για το προϊόν σας μπορούν να προστεθούν και να επεξεργασθούν ανά πάσα στιγμή από εσάς τους ίδιους, ακόμα και αν δεν έχετε πολλές γνώσεις γύρω από το αντικείμενο του internet και των υπολογιστών κερδίζοντας έτσι και σε κόστος και σε χρόνο. Με ένα Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Επαφών (Customer Relation Management – CRM), το οποίο θα είναι προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες, θα μπορείτε να κρατάτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τους πελάτες και συνεργάτες σας όπως στοιχεία επικοινωνίας, προγραμματισμένες συναντήσεις και τυχόν υποχρεώσεις που να έχετε εσείς προς αυτούς ή το αντίστροφο. Ακόμα θα μπορούσε να επεκταθεί σε τέτοιο επίπεδο ώστε να είναι δυνατή η παρακολούθηση και η αυτόματη ενημέρωση σας για πιθανές οφειλές των πελατών/συνεργατών σας προς εσάς.
Όπως βλέπετε οι δυνατότητες που υπάρχουν είναι πολλές. Αυτό όμως που πρέπει να καταλάβει κάποιος που θα ήθελε να επωφεληθεί από την ανάπτυξη μίας web εφαρμογής είναι ότι αυτή θα πρέπει να υλοποιηθεί με βάση τις δικές του ανάγκες οι οποίες θα προσδιοριστούν έπειτα από μία σειρά μελετών και αναλύσεων, και όχι να εφαρμοστεί η κοινή λογική που συνήθως ακολουθείται και έχει ως αποτέλεσμα ημιτελείς ή και ορισμένες φορές λανθασμένο και μή επιθυμητό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα η υλοποίηση δύο εφαρμογών e-Commerce μπορεί να διαφέρει λόγο των διαφορετικών αναγκών των πελατών.
Κύριο μέλημα μας είναι να καταλάβουμε ακριβώς τις ανάγκες του πελάτη/συνεργάτη μας και να εφαρμόσουμε όλα όσα χρειάζονται ώστε το αποτέλεσμα πέρα από το σύνολο των δυνατοτήτων του που θα προσφέρει, να είναι όμορφο (καλή αισθητική), λειτουργικό, φιλικό προς τον χρήστη και τις μηχανές αναζήτησης (seo friendly & web standards) και να αναδεικνύει κατάλληλα το προϊόν ή τις υπηρεσίες για το οποίο φτιάχτηκε.